Girl Slut Porn Guide

1. B.I. vs Friendship Lyrics

B.I. vs Friendship Lyrics

*GangStarr's "Who's Gonna Take the Weight?" plays in the background* It's like, a friendship, and a business partnership And, we have to always be concious of the difference Between em; because y'k



2. B.I. vs. Friendship Lyrics

B.I. vs. Friendship Lyrics

*GangStarr's "Who's Gonna Take the Weight?" plays in the background* It's like, a friendship, and a business partnership And, we have to always be concious of the difference between em; because y'kno



3. B.I. Vs. Friendship Featuring M.O.P Lyrics

B.I. Vs. Friendship Featuring M.O.P Lyrics

It's like a friendship and a business partnership And we have to always be concious of the difference Between embecause y'know some things can happen That'll ruin one or the other so We alwa we always



4. Friendship Vs Betrayal Lyrics

Friendship Vs Betrayal Lyrics

Mc's In Xtion Miscellaneous Friendship Vs Betrayal (Intro) Yo.....This song is for da people tht betrayed us...Yo... (Verse 1) Now i spit ma muthafu*kin rhyme, Nah!it ain't noe crime, deep do



5. 99.9 Pacent Lyrics

99.9 Pacent Lyrics

You wanna front what? Jump up and get bucked The original, Dirty Rotten's fuckin shit up Empty your clip of lyrics, in your chest and gut All punks play the floor, it's raw and hardcore Hotter than a



6. 99.9 Pa Cent Lyrics

99.9 Pa Cent Lyrics

You wanna front what? Jump up and get bucked The original, Dirty Rotten's fuckin shit up Empty your clip of lyrics, in your chest and gut All punks play the floor, it's raw and hardcore Hotter than a



7. 99.9% Lyrics

99.9% Lyrics

Produced By Jeru the Damaja You wanna front, what? Jump up and get bucked The original, Dirty Rotten's fucking shit up Empty your clip of lyrics in your chest and gut All punks play the floor



8. Notorious B.I.G. (radio instrumental) Lyrics

Notorious B.I.G. (radio instrumental) Lyrics

(feat. Lil' Kim, Puff Daddy) [Notorious B.I.G.] Yo, check it Call Lil' Cease Tell that muh'fucker to bring me some muh'fuckin weed for this hospital man fuck that Tell that reporter to go pick up ten



9. Notorious B.I.G. (club mix) Lyrics

Notorious B.I.G. (club mix) Lyrics

(feat. Lil' Kim, Puff Daddy) [Notorious B.I.G.] Yo, check it Call Lil' Cease Tell that muh'fucker to bring me some muh'fuckin weed for this hospital man fuck that Tell that reporter to go pick up ten



10. Notorious B.I.G. (radio mix) Lyrics

Notorious B.I.G. (radio mix) Lyrics

(feat. Lil' Kim, Puff Daddy) [Notorious B.I.G.] Yo, check it Call Lil' Cease Tell that muh'fucker to bring me some muh'fuckin weed for this hospital man fuck that Tell that reporter to go pick up ten



11. Notorious B.I.G. Lyrics

Notorious B.I.G. Lyrics

Notorious B.I.G. Born Again Notorious B.I.G. [Notorious B.I.G.] Yo, check it Call Lil' Cease Tell that muh'fucker to bring me some muh'fuckin weed for this hospital man fuck that Tell that report



12. B.I.G. Live in Jamaica (intro) Lyrics

B.I.G. Live in Jamaica (intro) Lyrics

[Jamaican host] Ladies and Gentlemen We're gonna ask you for some fanfare...the band fanfare because...ladies and gentlemen...sting has always gone ahead of itself. They have done it again and agai



13. Letter to B.I.G. Lyrics

Letter to B.I.G. Lyrics

Jadakiss feat. Faith Evans [Intro: Jadakiss] Uh huh! I ain't even good with writing I don't even write shit I just felt, I had to write this letter to BIG Niggas is acting like...............



14. Notorious B.I.G. [Clean] Lyrics

Notorious B.I.G. [Clean] Lyrics

No, no, no, Notorious, no, no, no, Notorious No, no, no, Notorious, no, no, no, Notorious The doctor said I need about three weeks of recovery But the nurses is lovin' me Sayin' the best part of the



15. Notorious B.I.G. Lyrics

Notorious B.I.G. Lyrics

[Notorious B.I.G.] Yo, check it Call Lil' Cease Tell that muh'fucker to bring me some muh'fuckin weed for this hospital man fuck that Tell that reporter to go pick up ten thousand from Dez and go take



16. Notorious B. I. G. Lyrics

Notorious B. I. G. Lyrics

[Notorious B.I.G.] Yo, check it Call Lil' Cease Tell that muh'fucker to bring me some muh'fuckin weed for this hospital man fuck that Tell that reporter to go pick up ten thousand from Dez and go take



17. Notorious B.I.G. (feat. Lil' Kim & Puff Daddy) Lyrics

Notorious B.I.G. (feat. Lil' Kim & Puff Daddy) Lyrics

Yo, check it Call Lil' Cease Tell that muh'fucker to bring me some muh'fuckin weed for this hospital Man fuck that Tell that reporter to go pick up ten thousand from Dez And go take about like twenty



18. Been Around The World - feat. The Notorious B.I.G. & Mase Lyrics

Been Around The World - feat. The Notorious B.I.G. & Mase Lyrics

Yo yo, this Mase, youknowhatI'msayin? You got niggaz that don't like me for whatever reason You got niggaz that don't wanna see me rich You got niggaz that's mad, cause I'm always with they bitch Then



19. Been Around The World (feat. The Notorious B.I.G. & Mase) Lyrics

Been Around The World (feat. The Notorious B.I.G. & Mase) Lyrics

Yo yo, this Mase, youknowhatI'msayin? You got niggaz that don't like me for whatever reason You got niggaz that don't wanna see me rich You got niggaz that's mad, cause I'm always with they bitch Then



20. Relax And Take Notes (feat. The Notorious B.I.G. & Project Pat) - 2016 Remastered Lyrics

Relax And Take Notes (feat. The Notorious B.I.G. & Project Pat) - 2016 Remastered Lyrics

[Hook: Notorious B.I. Relax and take notes while I take tokes of the marijuana Smoke relax and take notes gun smoke gun smoke I just want the paper I just want the paper I just want the paper I just w